18.3.09

Ik haat leren, ik haat leerboeken, ik haat woorden zoals kernbegrippen, ik haat talen, ik haat vakken, ik haat lokalen, ik haat B5, ik haat C9, ik haat rugtassen, ik haat etui's, ik haat samenvattingen, ik haat termen, ik haat schriften, ik haat de ontdekkers en hervormers, ik haat geschiedenis, ik haat duits, ik haat aardrijkskunde, ik haat stencils, ik haat mijn naam invullen en mijn klas, ik haat trappen, ik haat tijden, ik haat kwart over 8, ik haat tot het achtste, ik haat tot het zevende, ik haat tot het zesde, ik haat tot het vijfde, ik haat tot het vierde, ik haat tot het derde, en ik haat ook to het tweede en zelfs tot het eerste, ik haat geen uitvallen, ik haat leraren, ik haat klassen, ik haat columbus, ik haat dingen die niet boeien, ik haat dingen die je morgen weer bent vergeten, ik haat dat ik nu een schuldgevoel opbouw omdat ik hoor te leren.
ik hou van goede cijfers.

2 comments:

Fools Fashion said...

Esmay dit stukje is lekker
Echt

Niekiseenlama said...

http://www.youtube.com/watch?v=nvb2U9uZESA

?