1.3.09

Nu ik 16 ben:
* wordt ik natuurlijk alcoholist
* rook ik minstens 10 pakjes op een dag
* snuif ik wat er zoal te snuifen valt
* ga ik uit huis en belandt op straat
* begin een illegaal handeltje
* zeg dingen die grote mensen doen zoals
- nee, vandaag kan ik niet maar morgen om 4 uur heb ik nog wel een plekje vrij.
- ik vind mijn werk leuk, ik hou van mijn werk, ik vind het helemaal niet erg om te werken
- moet je soms geen huiswerk maken
- gooi je zo je vuile kleren in de wasmand
- sta morgen maar weer vroeg op anders ben je je hele ritme kwijt
- blijf vooral jezelf
en meer onmogelijke dingen.
* ik schaf ook een snoeptrommel aan en een kastje voor mijn troep, overal schaf ik dozen voor aan
* nee ik weet het zeker, vanaf nu zal de wereld heel anders zijn

Of:
* ik ga gewoon naar school
* slaap gewoon in mijn eigen bed
* ben gewoon om 5 uur thuis
* doe gewoon mijn huiswerk
* doe dingen die me worden gevraagt
* wat er van me wordt verwacht.


No comments: