9.5.09

Het is 12.30 en ik ben nog maar net uit bed, ik heb een bakje chips voor me. Dat mag niet, maar het stond ervoor. Ik kijk naar buiten en het is heel lekker weer, eerst wil ik douchen en iets normaals eten, dan wil ik naar buiten. Ik ben te lui. Beter vertel ik iets wat er toe doet:
Iemand die verliefd is kan de volgende kenmerken vertonen:
1. idealiseren van de geliefde
2. blindheid voor de negatieve kanten van de geliefde

3. lichamelijke gevoelens omschreven als weke knieƫn en vlinders in de buik bij zien van of denken aan de geliefde
4. irrationele (=in strijd met het gezonde verstand) denkpatronen en handelingen
5. het continu denken aan de geliefde
6. ernstige verlegenheid en onhandigheid in aanwezigheid van de geliefde
7. verhoogde zelfbewustheid in aanwezigheid van de geliefde
8. ongemakkelijk, verlangend gevoel bij afwezigheid van de geliefde
9. verlies van concentratie
Waarschijnlijk wist je dit allemaal al, maar ik dacht ik wijs je er nog even op.

No comments: