15.6.09

Ik probeer mezelf wel tegen te houden, maar er is geen houden aan. Ik voel het van mijn borst tot in mijn keel. Het ligt niet op de oppervlakte het zit veel dieper, het zit in mijn longen, een beetje in mijn keel, het knijpt mijn keel samen. Het voelt alsof mijn vingers trillen maar als ik naar ze kijk liggen ze stil. Ik kan iedereen aan, iedereen durf ik recht aan te kijken, iedereen. Behalve hem. Ik voel het bloed pompen als ik mijn vingertoppen tegen elkaar aan hou. Als ik me concentreer kan ik mijn hart horen, ik zucht diep. Maar in nog geen tel is het weer terug. Beter ga ik mezelf een beetje beschermen.

2 comments:

marieke said...

esmay jij bent geweldig.

ik heb zin in dat !

tot morgen.

Maaike said...

Deze is leuk
mooi
en nu heb ik hem pas
echt aandachtig gelezen
en ik vind hem goed
al had ik hem al drie keer gelezen?