6.10.09

Hoe heeft ze het kunnen doen de vieze hoer, die glimlach met Mike. Oké, ik kan haar niets verwijten en dat weet ze zelf ook. Cas loopt naar het open raam en tuft een dikke klodder spuug, schrikkend van zijn grote trots op deze kleine bezigheid gooit hij het raam dicht en de gordijnen ook. De kamer kleurt groen door het licht door de gordijnen. Languit gaat hij liggen op de grond zijn handen onder zijn hoofd, "wat was ze leuk, Cile, geen wonder dat Mike stond te flirten met haar, geen wonder dat hij maar een keer met zijn scootertje langs hoefde te rijden om haar te imponeren. En wat doe ik met mijn stomme kop, als ze hoogst persoonlijk aan mij vraagt of ik nog wat leuks heb gedaan heb. Nou, ik zeg dat ik tv heb gekeken. Nee, Cile is waarschijnlijk nu helemaal verliefd op me, wie wil er nou geen jongen die tv kijkt. Als ik nou had gezegd dat ik wat had moeten regelen voor een of ander feest, of wat mij betreft nog even een rondje om de maan moest vliegen, maar nee ik moest zo nodig tv kijken. LUL.

No comments: