29.11.09

We omhelsden elkaar vurig en warm en wild, we stoeiden en rolden over elkaar heen, ik kwam boven op haar terecht en toen sloeg ze haar beide benen met zoveel kracht over mijn rug samen, dat ik me heerlijk gevangen voelde.
We kusten elkaar, ze beet in mijn wangen, in mijn hals, ze stak haar tong in mijn mond en we kusten en zogen tot we buiten adem waren.
Toen ze mij eindelijk uit de klem van haar benen losliet, zei ze, terwijl ze recht overeind ging zitten en met wilde handbewegingen het zand uit haar haren schudde: zie je nou wel?
Languit bleef ik naast haar liggen.
Ze boog zich over mij heen, kuste mij met zachte fluisterende lippen over mijn hele gezicht, frunnikte met haar vingers in mijn haren en langs mijn oren en zei nog eens: zie je nou wel?
Ik hou van jou en jij houdt van mij.
R.J. Peskens, mijn tante Coleta.
Bladzijde 38 en 39.

2 comments:

ik zou gewoon lisa doen said...

pfohwauw
ik vind het mooi

Marron said...

Wauw!