2.12.09

Ik vertelde hem dat ik moe was, niet uitgeput, maar meer lusteloos. Hij reageerde er totaal niet op, wat mij de gelegenheid gaf om juist door te zeuren. Ik zei dat ik het niet leuk vond op school en dat ik het niet meer zag zitten en dat ik geen vrienden had, dat ik altijd gepest werd enzo. Dat ik liever de hele dag op mijn kamer zat, ik vertelde dat het niet klikte met mijn ouders en dat ik hoorde dat ze me wouden achterlaten in een bos. Het werd van kwaad tot erger, het ging ook helemaal nergens meer over. Maar ik ging maar door. Er was geen houden meer aan, tot ik over de grond rolde van het lachen. Kom we gaan zei hij en we fietsten tot we niet meer wisten waar we waren en het al donkerder was dan zou mogen. Totaal de weg kwijt. Agh, zei hij, het maakt ook niet zoveel uit jij werd toch gepest op school en je ouders mochten je ook al niet.

1 comment:

Maaike said...

je tekst is om op te eten
goedzo
hoera
nu het liedje luisteren
kutcomment