28.6.10

Hay pop, zal ik zeggen als je wakker wordt. En ik zou het allemaal heel zacht doen, zo dat ik je niet echt wakker maak. En jij zou glimlachen, half duf. Strompelend uit bed, zal ik nadenken wat ik vandaag allemaal moet doen. Lijstjes maken in mijn hoofd. David en Sebas naar de crèche, Lot naar school en de rest bij opa en oma dumpen. Eerst maar even naar Yf kijken hoe het daar mee is, agh dat krijg je ook met al die wilde mannen in bed…… Hoe is het eigenlijk met mijn eigen man in bed? Ik zal mezelf weer naast je neer gooien en de tevergeefs poging wat eerder op te staan vergeten. Een half uur later is het allemaal toch weer anders, moet iedereen opschieten en veranderd de Hay Pop, in Ouwe Lul, waarom heb je nou alweer zoveel bier gedronken? Jezus nu kan ik weer alles regelen met de kinderen. Jij smeert het brood maar, NU!Hollend de trap af, in elke arm een kind. Ik wil niet naar school, ik lust geen brood, ik wil die broek niet aan… He bah alweer te laat om nog al die broodbakjes te vullen, ik breng het later wel naar school en naar de crèche. Moet je vandaag werken? Ja, ik ben al te laat, je zou me toch wakker maken! Ja god hé ik ben je moeder niet en daarbij heb ik je nog wakker gemaakt! Laat me je helpen met je overhemd. Ik ga, de kinderen moeten er NU uit. Doei, ik hou van je. Ik ook van jou.
Michael Buble - Save The Last Dance For Me:

No comments: