28.6.10

Ik zou vanaf nu beter mijn best doen om toch te blijven bloggen. Ik somde namelijk net in mijn hoofd op dat ik al 17 jaar ben, geslaagd ben en naar de Hoge School voor Journalistiek in Zwolle ga. Het was natuurlijk allang allemaal definitief, maar ik besefte het net pas echt en het word tijd dat ik er wat mee ga doen. Over een jaar woon ik niet meer thuis en er moet nog veel te veel gebeuren, wil ik ooit een keer klaar zijn om dingen in mijn eentje aan te kunnen, haha. Ik kan niet koken, ik kan niet wassen, ik kan niet omgaan met geld, ik weet niet wanneer ik moet ophouden, van mij mag het altijd meer en misschien zou ik soms moeten kiezen voor wat minder... Er valt niets beters te doen dan een lijstje maken:
1. Ik wil een Rolladehond (met diamantenhalsband)
2. Ik wil kunnen koken en ook echt heel goed
3. Ik wil kunnen wassen, of nou ja eigenlijk niet, maar het is wel handig
4. Ik wil heel goed kunnen plannen, maar dan wel ook met een zwarte sjieke agenda.
5. Ik wil dat ik alleen naar museums en filmhuis-films ga
Oke dit lijkt me wel even genoeg om te beginnen, want voordat ik een diamantenhalsband kan betalen moet ik nog heel veel werken en dan heb ik dus voorlopig echt geen tijd om ook nog te leren koken, om nog maar te spreken over museums en films.
6. Ik wil het uitstellen afleren

1 comment:

perfect hippie said...

je schrijft erg leuk!