27.7.10

Ik heb echt heel veel gezien en dus heel veel om te laten zien en te laten horen. Vooral in Parijs was ik als een kind zo blij, haha ja echt heel erg blij. En ik vond het altijd een beetje onzin om een favoriete stad op de wereld te hebben, naast je geboortestad maar ik heb nu toch wel echt besloten dat Parijs zijn verdiende nummer 2 krijgt, na Deventer haha. Altijd als ik op vakantie ga, wil ik op het eind ook wel weer echt naar huis, maar nu had ik echt nog wel jaren kunnen blijven. Want er is echt altijd wel wat te doen en het is gewoon heel vet, want waar je ook kijkt er gebeurt altijd wel wat. En het is ook gewoon een hele mooie stad en ik raak er echt niet over uitgepraat, hoe vet ik het vond.
ps: ik moet wel echt zeggen dat ik de Eiffeltoren echt een flater vond net als de franse jongens haha.
pss: ik kan geen foto's uploaden op de laptop, dus het duurt nog even allemaal haha, wat een geouwehoer.
Brigitte Bardot - Moi Je Joue:

1 comment:

Judith said...

Haha, Ik kom ook net uit Parijs!