8.8.10

Het eten koken ging me makkelijker af dan ik dacht, ik vond het zelfs wel leuk! Of eigenlijk vond ik het heel leuk, het duurde wel echt 2 uur en ik weet niet of dat normaal is, maar als je elke dag 2 uur bezig bent met eten koken, heb je nog maar 22 uur over...
Mijn tante heeft echt alle dvd-delen van Pippi Langkous en het zijn er echt zoveel dat ik er nog wel 7 uur zoet mee ben.
Ik denk dat ik later ook maar ga huishouden zoals Pippi, want dan kan je gewoon schaatsend de vloer schobben, alles schoonmaken door met een bezem door alle kamers te rennen. De pannenkoeken door het hele huis gooien, je hoeft nooit naar school en je hebt zoveel goud dat je echt alles kan kopen wat je maar wilt.
ps: ik heb foto's gemaakt van het eten, maar ik ben het snoertje vergeten, dus ik hoop dat ik die morgen heb!
xxx

3 comments:

Lana. said...

Gotta love Pipi! Heerlijk om te kijken in je pj's op een dagje waarop je niks te doen hebt!

Anonymous said...

niet te vergeten dat pippi ook nog eens heel trots mag zijn omdat ze een heel paard op kan tillen met 1 hand...... (ik ben saartje, sj, sarah-jane)

THE DIVINITUS said...

i did watch pippi adventures as a kid!