10.8.10

Hm, het is half 7 en ik heb de slaap nog steeds niet kunnen grijpen.. Het leven is hard als uit-huis-geplaatste-dochter, nee dit is zeker niet af te schuiven op mijn ouders, meer een eigen stomme keuze. Misschien kan ik het toch nog zo verbuigen en het afschuiven op mijn opvoeding. Agh, het maakt allemaal niet zoveel uit ik ben niet moe en ik vermaak me prima!
Even een paar interessante dingetjes:
1. Favo liedje:
2. Favo blog: polkadots&vodkashots (niet meer actief)
3. Favo fotograaf: Terry Richardson
4. Favo tv-serie: Pippi Langkous! (haha)
5. Favo man(nen) op de wereld: James Franco, de Roth boys!
6. Favo vrouw op de wereld: Bep Brul
7. Favo kledingstuk: ondergoed
8. Favo kleur: wit
9. Favo tijdstip: 23:45 of 12:34
10. Favo eten: patat met mayonaise

2 comments:

Suusie said...

Zoo vervelend he niet kunnen slapen! Maar dan bedenk je de gekste dingen! :D

Liefs!!

Charlotte Louise said...

haha, leuk!