26.8.10

holla, laatste week van de vakantie, nog veel pijnlijker dan ik dacht. ik heb best wel zin in mijn nieuwe opleiding, maar om er nu ook echt mee te beginnen ... mwoah.
Ik was bezig met het 14 dagentraject, maar aangezien die totaal in de soep is gelopen ... ik bedoel het is nu toch al 16 dagen geleden en ik heb nog een hoop in te halen. Sla ik 4 opdrachten over en ga ik meteen naar dag 14: tijd voor een klein feestje! Ik kijk namelijk al dagen uit naar het moment dat ik dit filmpje mag posten:
Ik kan nu met allemaal smoesjes komen waarom het 14-dagentraject niet doorgaat, maar het lijkt me allemaal niet zo nodig. Ik ga slapen kuzzen.

4 comments:

Maaike said...

haha okee je bent echt een held
echt echt heel leuk

phebe said...

beste.
filmpje.
ever.

marieke said...

haha veeeeeeeet leuk

Freja Wewer Hjernøe said...

hey you..
i really like your blog
I've moved my blog over to a new English website. I really hope that you want to follow mine. The blog is called fashion from head to toe.
Find it here - Www.fashionfromheadtotoe.blogspot.com
Please take a look!!

Xoxo