29.8.10

Ik hoop nog hartstikke lang jong te blijven ... jong in een oud lichaam mag ook. Ik ga er ook echt vanuit dat ik de 100 wel haal, dus dat is dus nog minstens 82 jaar en een paar maanden. Ik heb een hele goede give-away in mijn hoofd, maar ik moet het nog uitwerken en het duurt me allemaal te lang. Morgen ga ik mijn kamer opruimen, tas inpakken ... en mijn boeken kaften. En als ik dan toch al zo verstandig bezig ben misschien ook wel beginnen met de give-away. Ik heb trouwens nog een verassing, waar ik veel te laat mee kom, om ook nog te regelen. Maar goed niet geschoten, is nooit raak.

IK ZOEK NOG EEN GASTBLOGGER! INTERESSE? REAGEER HIERONDER! 30/08 TOT 05/09

I'M SEARCHING FOR A GUESTBLOGGER! INTEREST? GIVE A COMMENT! 30/08 TILL 05/09

2 comments:

sarah klevan said...

hahah ik wil wel een guestblogger zijn. gezellig

Anonymous said...

Jeuhhhhh ik reageer met men blackberryyyy haha