12.9.10

goeie dag! ik luister een liedje van malle pietje, the bimbos en vjeze fur: stof in de wind en ik vind het echt een van de leukste liedjes die ik ooit heb gehoord! (je vind hem hieronder, overigens ook een hele leuke clip). vooral omdat het gewoon is zoals het is, maar oke ik wou niet te diep ingaan op een gewoon heel grappig liedje haha. heel vet ik heb stiekem ook altijd een crush op vjeze fur, vooral nadat ik allemaal filmpjes had gezien over hem alleen in een soort attractiepark heel eenzaam haha. ik zal het wel een keertje opzoeken. foute mannen.
""

2 comments:

Anonymous said...

VET LEUK LIEDJE OUWE
xxxxxxxxxxxx lautje

Bruno said...

''Imagination is more important than knowledge''

So true! I really like ur blog, and Lykke Li, well what can i say? Awesome like always. Love her since like forever (: great blog.

Bruno
www.bruun1992.blogspot.com