3.9.10

heyhey, ik had het allemaal verkeerd berekent en daardoor ben ik een paar dagen eerder terug en dus ook een paar dagen eerder weer om te bloggen. heel veel bedankjes naar sarah klevan van from the inside out! heel fijn dat je het wou doen.
ik ben net terug van de introductieweek van mijn nieuwe opleiding Journalistiek! het was heel erg leuk en ik heb een hoop nieuwe mensen leren kennen! ik ben heel benieuwd naar hoe het allemaal gaat verlopen het aankomende jaar en ik kijk er nu al vol verlangen naar uit haha. ik moet wel zeggen dat ik opkijk tegen al het volwassen gedoe. het is jammer dat je door hoe-het-hoort zo gedwongen word steeds zelfstandiger en onafhankelijker te worden. je jeugd is de mooiste tijd zeggen ze, het is zaak die zo lang mogelijk vast te houden.
ps: laat mij nog maar even spelen.

3 comments:

Maaike said...

Uitroeptekenoverschot, sjonge!
Nee goed

esmay said...

hahaha idd, ik zie het nu pas!
overenthousiast..........................

phebe said...

esmhay is BACK!